Zwroty i wymiany
- Kupujący obowiązany jest zbadać dostarczony Towar niezwłocznie po jego otrzymaniu i zawiadomić Sprzedającego o wykrytych wadach najpóźniej w terminie 7 dni roboczych od dnia odebrania Towaru.
- Zgłoszenia reklamacji należy dokonać mailowo na adres: [email protected]
- W przypadku wykrycia wady Kupujący obowiązany jest po zawiadomieniu Sprzedającego o wykrytych wadach, odesłać wadliwy Towar do Biura Obsługi Klienta mieszczącego się w Warszawe przy Aleja Komisji Edukacji Narodowej 36 \U61 , 02-722 Warszawa sklep "LaserGiftShop", na własny koszt.
- Sprzedający w przypadku potwierdzenia istnienia wad Towaru w terminie 14 dni roboczych prześle do Kupującego nową partię Towaru bez wad na własny koszt.
- Sprzedający może w miejsce wymiany Towaru dokonać zwrotu kwoty odpowiadającej wartości wadliwego Towaru, bądź zaproponować Kupującemu obniżenie jego ceny w formie rabatu.
- W przypadku, gdyby Towar odesłany przez Kupującego nie był wadliwy Kupujący będzie mógł odebrać Towar osobiście w Biurze Obsługi Klienta, bądź skorzystać z usług firmy kurierskiej na własny koszt.
- Jeżeli Kupujący nie zbadał Towaru i nie zawiadomił Sprzedającego o wadach w terminie określonym ust. 2, a przypadku wad ukrytych jeżeli nie zawiadomił Sprzedającego w terminie 3 dni roboczych po ich wykryciu, Kupujący traci uprawnienia z tytułu rękojmi.
- Czas trwania rękojmi wynosi 2 lata.
- Niezależnie od momentu zawiadomienia Sprzedającego o wadzie, uprawnienia Kupującego z tytułu rękojmi za wady fizyczne Towaru wygasają po upływie miesiąca licząc od dnia, w którym Towar został Kupującemu wydany.
- Nieodpłatne lub odpłatne zbycie lub wydanie Towaru na rzecz osoby trzeciej powoduje wygaśnięcie odpowiedzialności Sprzedającego z tytułu rękojmi.
- W przypadku sprzedaży na odległość Klient ma zawsze prawo w terminie 14 dni do odstąpienia od umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie konkurencji i konsumentów.
- Zgodnie z art. 10, punktem 3, podpunktem 4 Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dn. 2 marca 2000 r. prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadku świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą.
- W przypadku zwrotu. Zwrot płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Kupującego uprzywilejowanego użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Kupujący zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Kupujący nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Zwrot płatności zostanie dokonany w przeciągu 3 dni od dnia otrzymania zwróconego produktu.
Zwrot | Wymiana | Powód |
X | X | produkt grawerowany na zamówienie |
V | V | niepoprawny towar |
X | V | niepoprawny grawer |